Sjuk

känner mig riktigt dålig just nu.. men iallafall, ledsen för kass uppdatering igår men jag hade inte tid.


åkte fyrhjuling med Rebecca, bella och hennes familj, var en snabbis hos Linda och kollade på Hajen och sen kom jag hem hit till pappa och kollade på en bra film med John Travolta.

Idag var jag med pappa på jobbet. Åkte lastbil typ hela tiden - det var lite mindre roligt - men vi gick ur den och tog pauser också. Pratade med hans kompisar och så... Sen så klättrade vi upp på containerna för att komma till ÅVC:n och hans kollegor och det var lite roligare.


det är ju hål i mig på bilden! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0