seg dag

hej bloggen! idag är det soligt. =) och påskafton. Idag ska vi ha en liten påskmiddag här och de blir , jag, rebecca, mamma, thomas, pelle, Åza , Jörgen , Sebbe, Nova och Bella.

Idag vaknade jag runt nio. Gick upp och tog det lugnt. När mamma var klar med frukosten så tog jag och Rebecca mackor.
Duschade för ett tag sen, och har varit ute i solen med Pelle och Becca.
Kollade även i brochyrerna (stavning?) från EF och STS. Skulle vara kul att åka på språkresa, men de kostar ju en förmögenhet.

Tiden går sakta idag.. Segare än igår. -.- Så nu när Rebecca är klar i duschen och hon klätt på sig ska jag nog fråga om vi ska spela Play Station eller om vi ska göra något roligt ute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0