R(n)h

shuu! de här blir nog mitt sista inlägg idag om jag inte mobilbloggar nu senare ikväll.

tänkte också visa er en sak imorgon -men tänkte förvarna er idag ;)- att jag ska skriva om en person jag tycker är as rolig. Läste en utav bloggarna jag läser flera gånger per dag och såg den här personen och den var as rolig.
Och ja, jag vet .. jag skriver inte vilket kön personen har för någon av er läser säkert bloggen jag hittade personen på, så ni kanske ser vem det är. höhö

nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på CSI.


Och ni som är DHW -Desperate Housewives- fans, det är dubbla avsnitt imorgon eftersom det var hockey istället för DHW förra veckan. så boka TV:n mellan 21.00 och 22.55 =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0