regler + dom utvalda ;-)

här är reglerna till veckans blogg.

jag väljer valfritt ut en bloggare som uppdaterar lagom mycket. alltså mellan 3-10 inlägg om dagen. Antal läsare spelar ingen roll, och stor eller liten blogg spelar inte heller någon roll.

När jag valt ut ett antal bloggar visar jag dom här på bloggen och bloggarna som är utvalda måste skriva ett inlägg om tävlingen och länka hit till min blogg.
Om någon utav bloggarna inte skriver om min blogg, tas dom bort från tävlingen och dom andra bloggarna fortsätter tävla.

När alla bloggar skrivit ett inlägg + länkat hit, lägger jag återigen upp bloggarna här på bloggen och ni får rösta på vilken blogg ni vill ska bli veckans blogg.

Priset: Den vinnande bloggen visas här på min blogg. Men i ett inlägg och jag länkar till bloggen i inlägget. Samt så svarar bloggaren på ett antal frågor. Mina läsare kanske helt enkelt dras till vinnaren och vinnaren får fler läsare.

Jag Väljer ut bloggar mitt i veckan (onsdagar) dom får se till att skriva ett inlägg + länka och på fredagar kollar jag på bloggarna som är utvalda om dom skrivit + länkat. Sen får ni läsare på er tills på söndag att rösta på bloggen. För Jag väljer veckans blogg på måndagar.

(bloggarna som är utvalda MÅSTE skriva en kommentar och skriva att dom skrivit ett inlägg + länkat. Samt lämna email adressen i epost fältet så att jag kan skicka frågorna till er om ni vinner)

Här är dom som är utvalda till den första veckans blogg:

eminaochmaria.blogg.se
maadeleiiness.blogg.se
jesi.blogg.se
fridasjoblom.blogg.se
desireenilsson.blogg.se
sabrinamariacastells.blogg.se
mrmadhawk.blogg.se
hotspot.webblogg.se
carolinelundh.se
magiskaminnen.blogg.se
haaiidi.blogg.se

så hoppas de är rätt adresser annars får ni säga till. lycka till ni som är utvalda.

Kommentarer
Postat av: J e s i

jag har nu skrivit ett inlägg!



http://jesi.blogg.se/2009/april/freestreetveckans-blogg.html#comment

2009-04-16 @ 18:07:31
URL: http://jesi.blogg.se/
Postat av: Madde

Så nu har jag skrivit ett inlägg! :)

2009-04-16 @ 21:50:12
URL: http://maadeleiiness.blogg.se/
Postat av: Madde

Oj glömde fylla i epostadressen i förra kommentaren x)Haha här är länken också (;



http://maadeleiiness.blogg.se/2009/april/kolla-hit.html#comment

2009-04-16 @ 22:10:45
URL: http://maadeleiiness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0