pensionärsben!

hejsan! Efter igår när vi körde boxning på jumpan så har jag världens träningsvärk! Och de värsta är att vi måste gå upp en trappa till klassrummet! Tur så är det helg nu och jag får chansen att vila mina ben.
Men det blir i slutet på helgen de. För nu idag eller så var det imorgon. Så är det ett litet tivoli jag, Rebecca och Sabrina ska dra till. Kommer bli kul! Och jag tar en massa bilder om kameran inte hänger sig.

Ska gå och packa klart sen så åker vi och hämtar Rebecca och sen lämnar dom oss hos pappa. Kommer även lite bilder från dagen senare idag, (tog med mobilen) och jag lägger bara in bilder på min dator hos pappa från mobilen satt..

Blir nog en Dagens Outfit idag också. Men måste byta strumpor nu (har hål i dom) och sen ska jag packa klart.

vi hörs!

kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0