Onsdag

hejhopp! Kom hem för en kvart sen. Tog en macka med nutella - såklart! och sen la jag mig i soffan och slappade lite tills nu. Pappa kommer nog om en timme ungefär och hämtar mig. Och då åker vi till pappa och då bloggar jag mer om datorn funkar. Kommer tillbaka hit ikväll iallafall.

Idag i skolan var det normalt. På NO:n var det jobbigt. Bengt ville att jag skulle skriva någon kommentar om tussilagon och undrade ifall jag var en sån som kollar i diken när snön försvunnit och letar efter vårblommar. Jag svarade nej och då sa han: vad tråkig du är... eller något sånt. Anyways, jag vet att ni inte vill läsa det där. hihi! kommer nog upp en dålig bild på dagens outfit efter det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0