(mobilbloggar) veckans blogg är dragen.

Hej! Kom hem för 30 minuter sen. Mamma hämta mig vid två då vi åkte till apoteket och köpte emla plåster. De fick bara sitta på i 15 av 60 minuter. Sköterskan frågade om jag ville vänta ett tag åtminstonde tills det gått 30 minuter. Men jag kände att jag ville få det överstökat. De gick väldigt fort som tur var =] tänkte också säga att veckans blogg är dragen. De blev maadeleiiness.blogg.se tror jag de va. Grattis! Du kmer synas på ett eller annat sett i min blogg tills på mandag. Och vill ni veta en bra sak? Jo thomas lagar vara datorer så snart slipper jag mobilblogga =D såg någon mer än jag SÖNDAGSPARTY MED FILIP & FREDRIK igår? Marilyn manson gästade ju. Och jonas gardell, + några STARKA bröder. Jag gillade de. Gillade ni de?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0