(mobilbloggar) Svar på tal om kommentar

Hejsan, kom hem för ett tag sen. Men jg och becca började på en gång med ansiktsmask (hemmagjord) som vi planerade igår. Och de slutade med att jag é knallröd i ansiktet, fast det kommer nog gå bort snart för jag var väldigt torr i ansiktet innan. Sen svar på kommentaren från Agnes, jag skrev om titanic för att jg älskar filmen och är intresserad av det. + att natten tills idag var då titanic för 97 är sen förstördes eller hur man ska säga. Och så hade jag tråkigt och kände för att skriva om titanic. Så så var det. Tänkte också säga att de där om Veckans blogg.. Jag har en liten detalj jag glömde skriva om. Jag har två st jokrar eller hur man ska säga. För förmodligen kommer inte alla som jag valt ut att skriva et inlägg och länka. Så då väljer jag att lägga in "jokrar". Och de här med mobilbloggning. Jag tycker det är jättejobbigt att mobilblogga från min iPhone för tangenterna är ur usla och svåra att använda. (men man lär sig) så när jag är har hos mamma så kommer jag mobilblogga tills jag har en fungerande dator.

Kommentarer
Postat av: nadia a. ♥

Godmorgon! ♥ Hur mår du idag? , själv är jag sjuk haha kul! :)

2009-04-16 @ 08:25:49
URL: http://streetshero.blogg.se/
Postat av: nadia a. ♥

åh va jobbigt ju!

2009-04-16 @ 08:32:25
URL: http://streetshero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0