Il divo and breakfast

helluu Nu kollar jag på American Idols Gives Back. Dom samlar in pengar och ger till dom som behöver de i USA och Afrika. Det är väldigt sorgligt. Eller asså när Ryan och Simon var i Afrika såg man en 12 årig pojke och hans lilla syster, 7 år. Som bor själva i ett pyttelitet rum. Deras föräldrar är döda och dom får städa, laga mat och ta sig till skolan själva.

Il divo sjöng nyss. Dom har talang men jag gillar dom inte. Till frukost blev det pucko och en rostad macka. Inte gott och jag mådde illa efter men nu har det gått över. Och nu ska jag hoppa in i duschen och fräscha till mig
 Mamma, Thomas & Pelle kommer nog senare och lämnar skolböcker eller så hämtar dom mig och så åker vi till mormor och firar henne.

Grattis mormor.



MIn frukost


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du fixa en design till min blogg?

2009-04-19 @ 17:49:50
URL: http://mckemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0