i skolan

shuu! är i skolan nu, har rast. Vi lyssnar på musiken vi ska ha till sexans show men skivan hackar.. skulle ha tagit mina högtalare till mobilen istället =/
anyways, de gick bra hos doktorn. Fick ny medicin för nästan 900:- hihi! Och ska dit någon gång i Juni tror jag de var för att kolla om de blivit bättre med astman. Sen ska jag även dit och ta ett nytt blodprov. Har tagit bilder med både kameran och mobilen så dom lägger jag in på datorn hemma sen efter skolan.

Kom precis när vi skulle plocka undan från NO:n så tur de =) till lunch blev de köttbullar igen -.- fick de förra veckan också. Men jag måste stänga ner internet från skolans dator nu innan de ringer in. Så goodbye =)

(glöm inte att gå in på Emma's blogg och säga grattis till henne!)



jag saknar!

Kommentarer
Postat av: emma

Wihoo :D vad roligt ^^

2009-04-27 @ 12:41:48
URL: http://emmajohanssona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0