hot hot and hot

shuuu! här hos oss är det 30º i solen. och då kan vi snacka varmt. Jag och Rebecca solade för ett tag sen. Blev lite brun =)
När det blev  för varmt gick vi in och gjorde en varsin billys pan pizza. Inte så jätte gott , men det var det ända vi kunde äta för att inte bli för matta eftersom det bli kalkon till middag!

Det är synd att vi inte firar Thanksgiving här i lilla Sverige. De tycker iallafall jag och Rebecca för vi älskar kalkon.

Påskafton idag, Jag ska ta lite bilder när vi äter men jag kommer inte kunna lägga upp bilderna för jag tror inte någon utav datornerna -utom mamma & Thomas- Så jag får ta med kameran till pappa och lägga upp bilderna om några dagar.

glad påsk på er! ska se på film nu med Becca så vi hörs senare ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0