Hemma och en ny smoothie

gjorde nyss en smoothie, den blev inte lika god. VI gjorde samma recept som förut men nu hade vi i en halv banan också.
på pappas jobb var det roligt. As usual. Och de kändes inte alls som om jag fyller år imorgon. Men de kommer jag såklart känna ikväll då jag inte kommer kunna somna. Så är det alltid.
Och om Sabrina skulle varit här så skulle vi kunnat spela in ett nytt avsnitt utav News Live! (haha, ja det är en liten grej jag, Sabrina och Rebecca filmar. haha, kanske kan börja publicera på youtube så ni får ta del av de) tss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0