Hemma hos Sabrina

VARNING! FÖR LÅNGT INLÄGG!

BILDER KOMMER I NÄSTA INLÄGG =]



hejsan! KOm hem för ett tag sen till sabrina. Vi fick lite brottom på urban outfitters för hon märkte att hon hade utslag på nästan hela magen och ryggen. Vi gick hela dagen.
Från centralen - drottninggatan
drottninggatan - odenplan (fick fråga en tjej vart odenplan låg och den var precis framför oss. *pinsamt*)
odenplan - sergelstorg
sergelstorg - drottninggatan (vi gick in till den där lilla gallerian där topshop och monki och de finns och jag fick fråga två gånger vart urban outfitters låg för den första visste inte)
drottninggatan - NK (frågade på indiska vart de låg igen för vi glömde bort, för på vägen till NK handlade vi på H&M)
NK - Norr?gatan (och fick fråga en tjej vart bibloteksgatan låg, det låg precis framför oss de me)

Sen när vi var på väg till Biblioteksgatan så såg vi en stor skylt på väggen där det stog URBAN OUTFITTERS, och då kände vi oss som bort gjorda. haha
Inne på Urban outfitters så fick vi omklädningsrum brevid varandra. Hittade en as snygg kjol som var på rea men jag hade inte pengar till de. Så den ska jag köpa så snart som möjligt =]
Sen så hände det en liten sak i omklädningsrummen:

Sabrina: Jennifer! shit!
Jag: va e de?!?
Sabrina: jag har typ utslag på ryggen shit!
Jag: kommer.

utanför sabrinas omlädningsrum

Jag: öppna dörren då!
Sabrina: ja vänta

hon öppnade och jag stängde dörren.
Jag: oj! de är ju typ hela väg..
*knack knack!*
ursäkta men man får bara vara en i omklädningsrummen. Sa tjejen som jobbade där. Så jag öppnade dörren och sa:

-okej, men hon har fått utslag så jag måste kolla på dom.
Och jag blev lite sur där , höhö =]
tjejen: åh okej..

 som sagt ;) bilder kommer i nästa inlägg =]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0