help me!



I need ur help! Jag har tråkigt.. Det är as varmt. Mitt huvud kommer explodera. Jag vill spola tillbaka tiden tills den här tiden i fredags för de var fööör roligt! miss star dancer! och tänka sig att vi fick åka i typ 5 minuter! haha. Och så kul vi hade i den andra. De går bara inte att glömma. Fast på grönan finns de ju mer att göra men iaf. Och så vill jag att de ska bli onsdag så att jag kan åka till pappas jobb och vara ledig och fylla år dagen efter. Och på torsdag är de ju inte länge kvar till Spain!

thiiihihiiii! hihih! I've got serious problems dudes! hah! 

"dude, where's my car?"
"where's your car dude?"
"dude, where's my car?"
"where's you car dude?"


UPPDATERING: shit vad fin låt jag lyssnar på just nu! ''but tonight, I'm gonna fly..'' ooh! love it! '' eller den jag lyssnar på nu '' I don't want another pretty face..'' om lite drygt en månad slutar jag skolan. jihuu!

Kommentarer
Postat av: Madde

Haha jonas brothers och jesse mccartney om jag inte gissar fel :D Älskar dom låtarna

2009-04-27 @ 18:25:19
URL: http://maadeleiiness.blogg.se/
Postat av: Julia S

Nice bild!:D;D

2009-04-27 @ 18:34:01

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0