GO SWEDEN!

NU är jag stolt över tre kronor. om de va dom som spelade :P haha. att dom gjorde sitt sjätte mål i slutet utav matchen. så den slutade 6-5 till sverige. Och att dom vann över USA...! haha så imorgon spelar dom mot Ryssland.

Vet ni vad som händer imorgon? :P jag blir 13! så släng in en kommentar och säg grattis =P Såg ett paket som mamma köpte igår. De va stort! pappa sa att antigen är det en grej eller två , men de får vi se imorgon. Visar bilder från min morgon i morgon. haha. Och visar er mina presenter.

Imorgon klockan fyra kommer min familj och några till hit och så ska vi äta tårta och typ grilla korv. Sen runt sju kanske så åker vi till pappa och kollar på brasan =) de blir mysigt!

G OO D NA T T!


Kommentarer
Postat av: www.basketbrudarna.blogg.se

hejj.. kolla gärna in min coh min kompis blogg.. skulle vara kul om vi fick va med om veckans blogg !

2009-04-30 @ 08:16:13
URL: http://basketbrudarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0