France can dance

hej bloggen! bäst igår var ju den där killen från frankrike som dansade. Iallafall utav dom jag såg.  Han var as duktig.



veckans planer:

Lördag:
Idag ska Linda komma hit och vi ska shoppa. Eller hon ska de mest, jag ska bara hänga med och vara smakråd.
Så de kanske inte blir så mycke bloggande idag.


söndag:
imorgon åker hon hem och pappa och jag ska till Nacka och kolla och kanske köpa skor. Efter det kör pappa mig till Rebecca och där ska jag sova över.

måndag:
ska klippa mig på bobbys hårstudio i vällingby och shoppa med Rebecca efter. Sen ska jag sova över hos Rebecca igen.

tisdag:
pappa hämtar mig och kör mig till mamma eller så åker jag hem till mamma på onsdagen.

onsdag:
Ska vara med Linda tills vi ska åka till blå Wingen Bio och jobba där. Vi ska visa I taket lyser stjärnorna.

Torsdag:
ska nog ta det lugnt. Det var tänkt att jag skulle åka till Rebecca men jag tror inte jag orkar. kanske åka fyrhjuling med pappa.

Fredag:
Åka till mamma och vara där.

Lördag:
på lördag vet jag inte..

söndag:
Ska fira Thomas som fyller 36 och sen ska jag nog åka till Linda och fira henne och sova över där om jag får.

Måndag:
sista dagen på påsklovet, om jag får sova över hos linda på söndagen så åker jag hem till mamma på måndag. Och sen ska jag nog bara ta det lugnt.



så det blir en jobbig vecka. Nej det blir det inte, men jag kommer inte att vara hemma så mycket. och om jag inte får åka till linda så åker jag till pappa på söndag och stannar tills måndagen.

kom ihåg att kommentera och säga ifall min blogg hoppat på vänster på eran dator också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0