alltelleringet.com

hejjhopp! läste nyss foki's blogg. och såg coolaste fotografen. han redigerar bilderna han tagit själv. As coolt! gå in och kolla själva här. förövrigt...har jag fortfarande tråkigt.. känner mig helt slut faktist.

Jag och Rebecca sitter och skrattar åt mobilsmycken som Foki visar på sin blogg.
Ska nog fixa naglarna nu. Rebecca har coola pennor man kan dekorera med. Haha skrev *Joe* Jonas på mina naglar förra året. haha! men nej, så ska jag inte göra nu. Ska faktist använda mitt fina nagel-kit jag fått av pappa. Fast vet inte om jag ska ha rosa eller rött? Jag kan nog ta en före och en efterbild så får ni se hur de blir + att jag kan visa hur kitet ser ut m.m


Kommentarer
Postat av: Liisa

SVAR: åå vad snällt o kul att du är med :D

Allt bra med dig? <3

2009-04-27 @ 19:32:22
URL: http://theliisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0