acceptera andra människor

Nu har jag läst många bloggar, även fast jag inte orkar. Men dom vanliga jag brukar läsa iaf. Varför hacka på andra människor? t. ex. Dessie. Eller Paow. Vem som helst som har en stor blogg. Varför skriva dumma kommentarer till dom eller skriva ett inlägg om dom där du berättar om hur mycket du hatar dom.
Dessie och Paow klär & sminkar sig precis så dom vill, och dom står för det. är inte det bra? eller vill ni som skriver och berättar att ni hatar dom att folk ska börja skriva och berätta att dom hatar dig och att du ser konstig ut?

Alla är precis så dom vill. Varför kan vissa inte bara acceptera att folk klär sig på ett sett. Fjortisar, Emo's , punkare.. vad som helst? måste det vara något fel på personen för att dom gillar att klä sig på ett speciellt sett?

kommetera och säg vad du tycker om de jag nyss skrev.




Dessie och Paow var bara exempel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0