090428

godmorgon! har precis gjort i ordning mig och ska snart dra iväg till skolan. Som ni kanske ser på rubriken är det endast två dagar kvar tills jag blir 13.
Idag blir det simning mellan 12.10 och 13.40. Bussarna kommer iallafall dom tiderna. Kommer hem mellan 15.00 och 15.30 så runt den tiden bloggar jag nästa gång om jag inte gör de i skolan, men de tror jag inte.

För övrigt känns det som att tiden går jätte sakta. Men det är ju för att jag snart fyller år. Istället för en dag med 24 timmar känns en dag som 48 timmar. -.- OCh i morse när jag pratade med mamma sa hon att tiden bara springer iväg? vad tycker ni?

Nu måste jag klä på mig och gå ut till bussen. häjhäjhäj!

(ni skulle fått en bild, men jag ser för trött ut.) hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0