090416




hej sunshines! har precis meddelat alla som jag valde till veckans blogg. Så vi kan ju hoppas att alla skriver ett inlägg och länkar till min blogg i inlägget. annars lägger jag in några fler som har chansen (jokrarna).

Jag är hemma idag med. Jag känner inga smaker på tungan om jag inte har maten på tungan längre än vanligt. Och allt gott bli äckligt när jag sväljer. - jag har alltså en jättekonstig smak i munnen när jag sväljer. nog om det.. ni vill nog inte höra mina sjukbesvär.

Vet inte vad jag ska göra idag.. förutom att ha tråkigt, rebecca kommr inte tillbaka, hon ska ha partaj imorgon hos sin mamma så hon åker till hennes mamma idag. Ska nog lägga mig här i soffan och kolla på filmkanalerna om de finns någon bra film? =)


Jag, Bella och Rebecca i somras 

Kommentarer
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Sälja eller köpa sexleksaker?

sv; härligt :)

allt väl?

2009-04-16 @ 09:31:26
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0