HALLOWEEN! ;)

Hej hej! I morse åkte vi tidigt runt åtta för att åka till Sollentuna och sen ta tåget därifrån till Stockholm. När vi kommit fram till stan fick jag och Rebecca lite mortion ;)
Vi skulle till Buttericks på Drottninggatan, men vi gick lite fel, eller asså fel gick vi aldrig men vi gick åt fel håll. När vi va vid Bengans så kom jag på att Buttericks ligger jätte nära sergels torg. Och det var åt andra hållet :O
Så vi gick runt ett hus men tillslut kom vi tillbaka till Bengans igen. hehe. Så vi gick tillbaka till dom svartvita rutorna (vad de nu heter?) och så gick vi uppåt. Helt plötsligt såg Rebecca en McDonalds. Hon ba kan vi inte äta på McDonalds? och då svarade jag, jo men där ligger ju sergels torg :O så vi går dit. :)
Så om Rebecca aldrig skulle ha hittat den där McDonalds skulle vi fått gå ännu längre ;) Men vår bruch blev på det älskade Taco Bar istället!

Vill ni se hur jag ska se ut på Fredag på maskeraden ?????? hahahah
En sak ni bara måste veta innan ni tror nått, jag röker INTE, det är en liten FEJK cigarett från buttericks som det kommer potatismjöl eller va det var när man blåser i den. + när jag valde att bli kanin så kände jag mig som en av tjejerna i mean girls... hahah



Strumpbyxor med spindelnät - Buttericks 59:-
Långt svart linne - Gina Tricot 99:-
Långa festhandskar - Buttericks 104 :-
Fake cigarett (köptes i två pack) - Buttericks 23:-
Cigarett munstycke - Buttericks 62 :-
Kaninset (öron,svans och fluga) - buttericks 114:-

Kommentarer
Postat av: emelie

hehe coola kläder :) ska du va så å hallowen? kram

2008-10-30 @ 17:42:54
URL: http://stylebyemelie.blogg.se/
Postat av: sandra

sexigaste fostersystern ever! Ha så kul imorgon, puss

2008-10-30 @ 23:13:50
URL: http://sandraperssons.blogg.se/
Postat av: sabrina

hahah sexiga jennifer <33

2008-10-31 @ 21:18:31
URL: http://sabrinamariacastell.blogg.se/
Postat av: sabrina

mohaha sexiga jennifer <3 :)

2008-10-31 @ 21:46:49
URL: http://sabrinamariacastell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0