Fredag och Halloween ;)

Är Halloween idag eller imorgon? Om jag har rätt så tror jag att halloween är idag och alahelgonadagen eller va den heter är imorgon.

Partyt gick bra och min middag idag blev godis? heheh och en minipizza och den minipizzan var verkligen mini.Vi körde några mördarlekar och en frågesport. Fick även träffa Caroline ;) Hon slutade i min klass i femman och flyttade till Västerås... De va iallafall trevligt, förutom att Sofias lillasyster och hennes kompis kom och störde hela tiden ;( här är en liten bild då ;)



från vänster , Agnes, Anna, Jag, Linda , Caroline , Freja, och där nere Sofia, vi lekte lite med våra barnsliga miner :)

Godnatt Kram!

Happy halloween!

Kommentarer
Postat av: sofi

hahaha fina miner

2008-11-08 @ 14:24:53
Postat av: Jag som bor i ditt gamla hus

vad heter linda i efternamn?

2009-02-22 @ 19:51:36

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0