UGG:s

Hej!! sitter här och lyssnar på lite musik och längtar tills imorgon. Jag och Nathalie ska gå på bio och se HSM3 medans dom andra är och städer hos farfar. Och då ska jag ju få använda mina UGG:s som pappa köpte åt mig idag. Han köpte även ett par byxor som verkligen behövdes. Jag hade bara två par, ett par röda och ett par vita. Vad ska ni göra ikväll? jag ska inte göra nått, kanske se på någon film med pappa. Annars blir det lungt sitter kanske här vid datorn och läser lite bloggar. ;)

här är en bild på min UGG:s från din sko för 299:-


Kommentarer
Postat av: Anonym

är dom svarta eller gråa?

2008-11-14 @ 22:32:34
Postat av: sofi

fina skor

2008-11-15 @ 09:02:43

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0