Spanish

Hej hopp! Idag hämtade mamma mig vid 10 i skolan för att åka till tandläkaren. Jag hade inga hål men dom ska kolla om jag behöver ha tandställning i två år för min glugg.
Efter tandläkaren så åkte vi och åt, jag åt korv och pommes frittes (+ lite pizzasallad) till lunch.
Sen efter det åkte vi och hämtade mammas nya körkort, vi gick även på bibblan och lånade lite böcker. Jag lånade Godnatt Mr. Tom som jag ska ha som ''klassiker'' till skolan och sen skriva en recenscion (stavning?) till den. Jag lånade också en bok som heter ''Spanska för nybörjare'' så nu ska jag lära mig spanska. Är tvungen att börja redan nu för dom har tagit bort språkundervisningen för skolår 6 i min skola. Och jag vill ju kunna fatta lite grann i 7:an då..

ska fortsätta att försöka lära mig spanska nu då ;) och fortsätta plugga om mitt arbete om USA som ska vara klart tills jul.

Skriver senare!

Kram!


Kommentarer
Postat av: felisia

åhh skulle behöva en sån bok ( spanska för nybörjare ) XD

2008-11-11 @ 16:01:46

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0