Söndag

Hejsan! den här helgen blev en rätt så blogg fri helg. Har inte haft tid att skriva. I går var jag i Västerås hela dagen och köpte en jättefin klänning tills på fredag, visar bild sen. Och så köpte jag en T-shirt från JC så att jag äntligen blev av med mitt presentkort.
Idag har jag bara farit runt. Vi åkte till Gina Tricot för att byta ett par leggings jag köpte igår. Så jag fick tillbaka pengar och köpte ett par örhängen och ett par andra strumpbyxor. Efter det har vi bara kollat runt på massor av affärer. Och jag förälskade mig i en liten minidator och en Mac.

måste gå nu, men vi hörs

Kommentarer
Postat av: Linda<3

Hoppas det var snygga kläder du köpet.;) puss<3

2008-11-30 @ 19:14:54
URL: http://lindaphil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0