saknar dig.....

Hej bloggen. Igår skrev jag aldrig fick nämligen åka till farmor. Min farfar dog i Lördags utav en hjärtattack. Så jag orkade aldrig skriva igår eftersom jag va hos farmor hela dagen. Hoppas han får vila i frid R.I.P....

Idag var det dags för skola, och jag är jätte trött som vanligt på måndagar ;)
Skriver senare ikväll blir det CSI! jihooo!

här är vad som står på justnu.nu

Besökarna på en begravning får sitt livs överraskning när likkistan går sönder och det ramlar ut ett lik för mycket. Den extra döde visar sig vara en privatdetektiv som Warrick hade anlitat för att spionera på en person.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0