Onsdag

Hejsan bloggen! Kom nyss hem från pappa för typ en halvtimme sen.. Om ni inte har läst lindaphil.blogg.se så va hon med om en bilolycka igår, bilen voltade.. :(
Linda kom aldrig till skolan idag och hon skulle ha jumpa med sexåringarna, men eftersom att hon inte kom fick hon och Tobbe byta med nästa par. Och det var jag och den andra Tobbe. Så Jag fick ha en jumpalektion idag. Dom var söta och en tjej lekte med Tobbes hår.. HAHA!
Som jag lovade igår så blir det en dagens outfit och de blir de... :)



UGG:s - Din Sko 299:-
jeans - gamla
Vitt långt linne - Gina Tricot 99:-
Tjocktröja med tryck - BikBok 400:-
Jacka - gammal

Kommentarer
Postat av: Linda <3

Söt :) <3

2008-11-20 @ 15:40:28
Postat av: Linda <3

HAHAH Tobbe ;) Hoppas den lilla tjejen njöt :P <3

2008-11-20 @ 16:31:38
Postat av: Anonym

Men detdär är väl ändå MINA byxor? ;)

2008-11-20 @ 21:03:54
Postat av: Daniella

hejj!!

skulle du kunna hjälpa mej med designen??







(jag bor i knivsta)

2008-12-04 @ 19:34:52
URL: http://belish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0