Jobbar på ny bloggdesign

Hejsan! Tittar på idol , eller jag springer fram och tillbaka typ. Jag har även lagt till en lite Ipod översättnings verktyget från Google. Så där kan ni lyssna på vad jag lyssnar på.. Väldigt , och då menar jag VÄLDIGT blandad stil.
Så kollar ni på idol? vem hejar ni på?

Designer tävlingen är avslutad. Den har ju hållt på ett tag. ´Men det blev Sofi  som vann och hennes design är redan klar!
Så hur tycker ni att min nya design ska se ut? jag vill gärna ha tips med bakrundsfärg, header, så alltså de mesta. Gör gärna mitt test ''hur väl känner du mig?''  och testa, just nu ser topplistan ut så här:

1. Jennifer (jag) 100%
2. Agnes            100%
3. Sabrina            80%

Så testa gärna och se om ni kan slå någon av oss! :)



en bild på mig just nu! :)

Lämnar nog ett inlägg om hur dagens smink ser ut :)


Kommentarer
Postat av: sofi

van jag?

2008-11-22 @ 08:03:28

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0