hemma dag,

I morse gick jag och sandra ut och skulle vänta på att skolbussen skulle komma, men vi stog mellan 07.12-07.30 . sen gick vi in och då sa mamma att vi fick vara hemma. Så idag blir det en hemma dag. Så idag tänker jag läsa the cunning man, träna på spanska, titta på tv, och hjälpa sandra med sin bloggdesign.
Som ni vet är det mycket snö och halt här på våran lilla väg så de va nog därför bussen aldrig kom. Men jag ska iallfall inte tveka att gå ut idag :)
haha
Jaja skriver mer senare, jag kommer ju hinna eftersom att jag har hela dagen på mig ;)


Kommentarer
Postat av: sandra

Vi ska kolla du kl två, och vi ska fixa mitt tangentbord snart :)men nu ska jag kolla...åh du vet vad hahahaha, juste vi ska ut i snön och tä massa roligt fula bilder wiiiie! Xoxo

2008-11-25 @ 08:22:47
URL: http://sandraperssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0