dusch-time

Har i stort sett haft rätt så tråkigt dom senaste timmarna.... de är ju så nu på hösten. Snart börjar Criminal Minds och de ska jag ju såklart se på. Imorgon är det fredag! det betyder att jag ska åka till pappa och köpa UGG:s från din sko. Det är ju inte äkta men jag bryr mig inte. Och så ska vi kolla på vinterjacka  åt mig på INTERSPORT för att dom har halva priset eller va det va den här veckan. Nu är toaletten klar så nu ska jag duscha. Ses imorgon och då bloggar jag och lägger upp kort på skorna! antigen blir det beigha(stavning?) eller om de inte finns i min storlek så blir det svarta. Gotta go...

Godnatt, puss och kram! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0