ciao

hejsan bloggen! tidigare i morse försökte jag mobilblogga men det funkade inte. Så jag bloggar nu istället. Imorgon är det måndag och då är det skola. Och jag tror att jag ska träna efter skolan, hoppas bara att någon annan vill annars gör jag det inte. Jag vill inte vara själv.
Just nu sitter jag och kollar på ghost wisperer som går på TV400. Det är bra, spännande och lite sånt. Jag älskar hur Jennifer Love Hewitt (stavning?) hon är en jätte bra skådis.
 så vad har ni gjort i helgen? jaa ni vet ju vad jag har gjort om ni har läst dom tidigare inläggen.

gotta go, ska fortsätta kolla på TV nu.

Kommentarer
Postat av: Linda <3

Jag har varit sjuk och lite sånt sjungit singstar ;) Kollade på när mitt innebandy lag hade träning kunde inte vara me hade fortfarande ont sen olyckan :/ Annars har det varit en rätt bra helg men vill inte vara sjuk....

2008-11-23 @ 17:31:04

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0