Välkommen 2009!

2009! nu är det 2009! men jag är ändå sur. Min kamera la av precis när vi började skjuta raketer. Men som tur va så hade pappa med sig sin kamera. Så imorgon laddar vi upp bilder. Nu när jag skriver så är mina händer jätte sega. Helt RÖDA och stela! Och vanligt vis så brukar jag (inte för att skryta) skriva mycke fortare än nu.
Men nu har jag och Rebecca druckit massa Cider (0,7 volym) päron från Herrljunga. =]

NYÅRSLÖFTE BLEV DE:
• Samla ihop pengar till en apple laptop.
• Åka en weekendresa
• Gå Friskis&Svettis hela året ut
• Vara med Rebecca hos hennes mamma mer ;)

fast de översta är det största. Dom andra är bara små.

här är det jag vill göra:
• Åka Brika Paradise med Rebecca/Linda <3
• Åka till Usa, Italien och Frankrike

haha! Men man vet ju att alla inte kommer att bli sanna ;) eller? Om ett år (31 December 2009) så ska jag skriva igen och se vad jag gjort och inte gjort ;)

Love you!♥

Kommentarer
Postat av: Mathias Pehrsson

God fortsättning lilla gumman klart att mpnga av dina nyårslöften kan bli uppfyllda du måste tro på dom bara sen måste du göra ditt bästa för att uppfylla dom ja tror på dig å becca

kram pappa

2009-01-01 @ 13:19:11
Postat av: susan

GOTT NYTT ÅR :DD

2009-01-02 @ 23:04:04
URL: http://tyrassusans.blogg.se/
Postat av: skrattandesabrina

du har glömnt ett nyårstlöfte ;/ <3

2009-01-05 @ 22:24:06
URL: http://sabrinamariacastells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0