sandra - veckans bloggare!

Ja som sagt veckans bloggare blev Sandra. Så jag tänkte skriva om henne nu.


Intervju med Sandra.

Namn?:  Sandra

ålder?: 16

civilstånd?: Pojkvän

vart Kommer du ifrån?: Åkersberga

när började du blogga?: 14 Oktober 2008

hur många läsare om dagen har du?: inte fan vet jag,

vad pluggar du?: Jag pluggar inte...

har du varit med om något pinsamt?: ja

Ser du dig själv som bloggare i framtiden?: mm. nja. inte så här storbloggare men jag kommer nog skriva blogg ett tag för att kunna skriva av mig.

vilken är din Favoritfärg?: rosa

vad har du för Favoritgodis?: choklad och sött. 

vad änvänder du för smink?:
fondation från Isadora,maxfactor make-up store och dior. Puder från samma. Mascara från Maybelinne New York, Lacomé, dior, och en massa andra, men orkar inte rabbla upp.

Vad brukar du ägna kvällarna åt?: Datan, TV:n och min mobil.


Så Sandra är asså en tjej på 16 år som inte pluggar och ägnar mest tid åt Datorn, TV:n och hennes mobil.
Förövrigt så vet jag att hon har en pojkvän i samma ålder som vi inte nämner på min blogg här.
Favorit färgen är rosa, och det menar hon verkligen. Det ska vara rosa,rosa,rosa...
Men hon verkar som en schysst person även om jag inte känner henne så väl. Och hon är ofta glad.

Så såhär kommer det se ut varje vecka. Och jag rekomenderar hennes blogg.

tack, och om du inte vann.... pröva på måndag den 15 December då jag drar en ny veckans blogg. Så håll humöret uppe för det kan alltid vara din tur att bli Veckans Blogg!

spana in Sandras blogg här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0