Onsdag och nudlar

Idag är det onsdag den 3 December. det betyder att det är 21 dagar kvar tills julafton. tänkte nog starta en liten nedräkning. men iallfall, onsdag idag...
Idag hade vi slöjd,  jag blev nästan klar med min halsduk... Fast förmodligen blir den klar nästa vecka. Idag åt jag inget i skolan, det var äckligt. Chili con carne, och de kan ju vara gott ibland men inte idag. Så efter slöjden hämtade mamma mig och körde mig till pappa. Jag var verkligen jätte hungrig och skulle göra nudlar. Dom blev inte häller så goda av någon konstig anledning.
Är det något bra på TV idag? Jag vet iallfall att det inte är något jag följer.

Bloggen har krånglat lite dom senaste dagarna, och det var anledningen till att DH inlägget kom upp två gånger.

bye♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0