Onsdag

hejsan! just nu sitter jag på Thomas jobb och bloggar lite grann ;)
Jag hoppas att alla blev nöjda med veckans blogg igår. Om du inte vann kan du ju försöka på måndag igen! :)

Idag ska jag tillbringa dagen hos Rebeccas farmor. Vi ska fira Rebeccas 13 års dag som är på Söndag. Så när jag kommer hem kanske jag skriver igen... vem vet?
Jag saknar iallfall redan DH, så eftersom att det var säsongsavslut igår måste jag vänta tills i vår.

För övrigt blir det ny frisyr på fredag 13.30 efter skolan. Vi ska fira Lucia på fredag i skolan så ett luciatåg 8.30 och ett 18.30. Och jag ska vara med på båda. Så på sista Luciatåget får alla se min nya frisyr. Och jag får även sluta tidigare en dag nästa termin för att jag är med på kvällen, så har det varit länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0