(mobilbloggar) ledsen

hejsan ! I helgen har jag varit väldigt upptagen så jag har tyvärr inte hunnit att skriva. Igår var vi i min farfars lägenhet och städade ut det sista och idag har vi julhandlat. Imorse vaknade jag med världens huvudvärk, och så hade jag jäkligt ont i halsen. Så jag klev upp ringde Rebecca och sa grattis på 13 års dagen. Sen satte jag mig och kollade på TV. Och jag glömde ta en alvedon så jag har gått runt med huvudvärk hela dagen tills nu ikväll när jag kom hem. Vi hörs imorgon kommer inte hinna skriva igen. Men GRATTIS Rebecca på 13 års dagen och grattis Rikard på 12 års dagen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Svär du? :O

2008-12-14 @ 20:39:22
Postat av: Linda <3

De är min kusin <3

Vi ses imorn kram!

2008-12-14 @ 20:39:41
URL: http://lindaphil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0