JULLOV! Look-a-likes!

Ja då va det jullov! yay! kommer bli så skönt. Idag va jag i skolan tills 09.30 då bussen kom. Sen åkte jag och mamma till Centrum och handlade lite julklappar. De gick pengar på de! =] Och sen ska jag och Rebecca handla det sista på måndag. Igår märkte jag även en cool sak. Demi Lovato, stjärnan utav Camp Rock har en Look-a-Like. Eller hon har nog många men en som är väldigt lik henne! Så jag tänkte ladda upp två bilder, en på Demi och en på hennes Look-a-like Jordan. Så skriv en kommentar och gissa vem som är vem! :)




Kommentarer
Postat av: felisia

den som är längst ner är demi lovato och den andra är den dära lok-a-like eller vad det nu var

2008-12-19 @ 15:47:50
URL: http://felisiasweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0