Gott nytt år! =)

gott nytt år! 2009 är påväg och det kommer att firas med syster och pappa. Vi sitter och kollar på Göta Kanal 2 på TV4FILM. Sedan klockan 0.00 blir det massa raketer. Fast vissa tycker att det är kul att börja redan vid sju.
Imorgon kan jag ladda upp bilder på raketer och ja massa roligt.  :)

Ledsen att jag inte skrivit med jag har inte suttit vid datorn någonting! Det är helt otroligt! haha, inte likt mig. Men jepp... Nu har jag fått hjärnslepp eller någotsånt. =]
Nu klagar Rebecca på att hon vill skriva inlägg så vi hörs!

puss och kram!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0