Goodbye my lover, goodbye my friend...

goodbye  my lover, goodbye my friend. you are beautiful, eller hur den går....
Jag har den låten i huvudet och den går om och om och om igen.. :( Det är en typisk låt som finns i mitt huvud även om jag inte lyssnat på den på 100 år känns de som. Men ja förövrigt....
Idag har jag haft väldigt ont i halsen och tandverk mitt i min glugg. Skulle bara vilja bli av med den, det gör ont varje dag och den är bred och ja och ¨´åååååååh!!!!!
Varför kan tandläkaren inte bara ge mig tandställning så att den försvinner, jag kommer inte orka vänta i flera månader på svar bara för att det inte är akut! men så är det med livet :(

är det csi idag? jag vill så gärna se det! Man måste ju tröst kolla eftersom att DH inte går längre.. ;) ne jag skoja.. Men jag vill se på de ändå :) Och nu funkar uppladdningen utav bilder så jag tänker ladda upp bilden på lucia :D

och måste jag påminna ännu en gång om veckans blogg? jag drar veckans blogg imorgon så anmäl er nu eller så får ni vänta tills nästa vecka. :) än så länge är det nästan ingen som är med. Så bläddra neråt till veckans blogg inlägget och läs och följ instruktionerna :)

Jag blir så sur!  det funkar inte med bilderna!!!! jag försöker igen senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0