Godnatt

godnatt bloggen, ska gå och göra mig i ordning nu. I morgon är det onsdag och det betyder slöjd.. NEJ! det är sista gången med textilslöjd sen blir det trä/metall slöjd. Och jag har inget att göra, jag blev klar förra gången med min halsduk. Det är synd att jag inte är ledig imorgon för jag vill gärna se klart på Titanic den är så underbar!!! även om jag sett den en par gånger... inte lika många som Linda eller Rebecca, men många iallafall.

Det är inte så många dagar kvar till jul! imorgon är den bara en vecka kvar. så här kommer en nedräkning :)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24



Jag har en massa luckor att öppna! :)

Kommentarer
Postat av: Linda <3

Du fick ju filmen av mej! :D kan du ju kolla på hur mycket du vill



kram ses imorn<33

2008-12-17 @ 20:49:02
URL: http://lindaphil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0