GLÖM INTE!

glöm inte att det är dags att anmäla sig till veckans blogg igen! det har gått bra än så länge och nu är det dags att välja en ny. nedan finns instruktioner om hur du ska göra för att delta. glöm inte att det väljs slumpvis! =]

1. Skriva en kommentar till det här inlägget. I kommentaren skriver du ditt namn, skriv ditt roligaste julminne, och skriv din bloggadress. T. ex. ''Hejsan Jennifer! förra året så blev tomten bjuden på whisky men när han drack lyfte han upp skägget och drack. och min bloggadress är jjjenniifers.blogg.se''

2. vänta och se om du blir vald. Om du blir vald skriver jag en kommentar i din blogg. Och då kommer en bild från din blogg att synas på min blogg.

3. men kom ihåg! kommentaren i min blogg måste vara tro värdig inte vara en vanlig kommentar.  Skriv det bästa du har :) Skriv bara något roligt. Som får mig på gott humör. Och mitt dåliga exempel på nr 1 var bara ett dåligt exempel. Skriv om något som hänt dig, kanske något pinsamt?

VECKANS BLOGG VÄLJS IMORGON!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej, jag kom i håg att en jul så skulle jag känna på tomtens skäg och då snubbla jag så jag drog ner skägget haha!! god jul Felisia min blogg adress är [email protected]

2008-12-22 @ 21:58:20
URL: http://felisiasweet.blogg.se/
Postat av: felisia

jag mena felisiasweet.blogg.se

2008-12-23 @ 16:01:46

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0