en liten lista =]

hejsan! ikväll ska jag vara med Sabrina. Jag skulle ju varit med pappa men jag var tvungen att vara med Sabrina innan hon flyger till Bercelona. Här är även en liten lista jag hittat.

[förhållande/kärlek]
[] Är i ett förhållande nu
[x] Är kär
[x] har sagt jag älskar dig till en person som inte sagt det tillbaka
[/] älskar någon som inte gör det tillbaka
[x] har blivit kär i första ögonkastet
[/] varit tillsammans med någon man knappt känner

[personligt]
[] är mellan 140-150 cm lång
[x] är mellan 160-170cm lång
[] gillar inte sitt utseende
[x] är nöjd med sitt utseende
[] tycker man är tjock
[/] tycker man är lagon
[/] tycker man är smal

[TV]
[x] jag gillar Sex and the city
[x] jag gillar Desperate Housewives
[] jag gillar doctors
[x] jag gillar CSI
[x] jag gillar Criminal minds
[] jag gillar Vem vet mest?

[framtid]
[] jag vill jobba med djur
[] jag vill jobba med barn
[x] jag vill jobba med musik
[] jag vill jobba med bilar

räkna ihop alla kryss!

0-10= du är inte nöjd med dig själv och kommer inte att leva ett gott liv
11-15= du tycker att du är okej och kommer att få en bra familj men kommer gå igenom en massa.
16-23= du tycker att du ser bra ut och kommer få en bra karriär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0