Desperate Housewives nu! + nedräkning!

hejsan, sitter just nu och kollar på DH, det började 13.45 tror jag. Och jag slutade ju 12.50 idag så jag hann ju kolla på DH. Det är så bra, och det gör mig att jag börjar tänka på tisdagar igen... Jag saknar redan DH. Men om jag har bra tålamod så kan jag ju vänta och säkert bli jättenöjd när nästa säsong kommer.

Idag på engelskan hade vi diagnos. Det var jobbigt för när vi började kändes det som att jag inte tränat alls även fast jag hade det. Men det gick bra! bara två fel!
Det gick absolut bättre än vad jag trott.
Imorgon är det Luciafirande på skolan. Och jag ska vara tärna. Vi ska hålla levande ljus i handen. Och jag har ju så här dåligt tålamod så att jag orkar knappt stå upp där och sjunga.

tänkte kolla på DH nu men vi hörs!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0