Är jag seg?

Är jag seg? Jag har ju lånat en spanska bok från bibblan men jag har än så länge bara pluggat i den i en vecka och de va över en månad sen jag lånade den. Men jag ska försöka börja igen. Snart ska jag hoppa in i duschen,(eller jag ska gå in i duschen) Och sen blir det tv, men jag får hoppas att Sandra blir klar innan csi börjar annars får jag göra det efter.

Gillar du min blogg? skriv gärna en kommentar med plus och minus :)
Själv tycker jag att jag är en väldigt seg person , Jag vill t. ex. byta design den jag gjorde i fredags blev inge bra jag vill ha en rosa igen. Jag vill liksom lysa upp vintern haha. Nej men jag vill inte ha en sån trist blogg.

Men jaaa... Vi ses senare efter csi eller mitt i om jag mobilbloggar. =)

kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

ett stort - och ett litet +

2008-12-16 @ 20:32:03

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0