Är du veckans blogg? + nedräkning!

Då var det dags för veckans blogg igen då! Så är du veckans blogg? Det ända du behöver göra är att följa instruktionerna nedanför så drar jag veckans blogg på Tisdag eftermiddag. Så då har gott om tid på dig. Om du blir veckans blogg så kommer jag att skriva om dig här i min blogg samt rekomendera din blogg. Och det kommer även bli en liten intervju hör i min blogg.

1. Skriva en kommentar till det här inlägget. I kommentaren skriver du ditt namn, varför du vill bli veckans blogg, och skriv din bloggadress. T. ex. ''Hejsan Jennifer! förra året i skolan höll min kompis på att peta på mig och jag råkade slå till en kille i min klass jag gillar. och min bloggadress är jjjenniifers.blogg.se''

2. vänta och se om du blir vald. Om du blir vald skriver jag en kommentar i din blogg. Och då kommer en bild från din blogg att synas på min blogg.

3. men kom ihåg! kommentaren i min blogg måste vara tro värdig inte vara en vanlig kommentar. Jag vill veta varför just du vill bli veckans blogg. Skriv bara något roligt. Som får mig på gott humör den här gången. Och mitt dåliga exempel på nr 1 var bara ett dåligt exempel. Skriv om något som hänt dig, kanske något pinsamt?

Veckans blogg välj slumpvis!

Så på tisdag eftermiddag dras en Veckans blogg, så anmäl dig så fort du kan!

bye!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24

BARA HÄLFTEN KVAR!

Kommentarer
Postat av: felisia

hej jag heter felisia jag var med förra tisdan också och jag vill ha mer läsare. Min Blogg adress är : felisiasweet.blogg.se

2008-12-13 @ 16:33:36
URL: http://felisiasweet.blogg.se/
Postat av: skrattandesabrina

jag vill bli veckans blogg :D §

välj mig för jag är coolast ;) <3333

2008-12-15 @ 21:28:43
URL: http://sabrinamariacastell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0