Alice, Kevin, Alice, Kevin ?!?!?!?

vem hejar jag på?!? vem ska vinna?!? Jag har hejat på dom båda länge och nu är båda i final! whoa!
Så egentiligen spelar det ingen roll vem som vinner.

Har ni sett min nya header? Ja, det borde ni om ni läst min blogg. Vad tycker ni? kolla in fönstret på bilderna som jag satte ihop! haha.
Glöm inte att det är dags för veckans blogg snart igen! Så jag skriver ett nytt inlägg efter det här så går det bra att redan börja anmäla sig! :)
Jag har tyvärr inte skrivit tidigare idag jag har varit upptagen. Vi firade Lucia i skolan både på morgonen för skolan och på kvällen för föräldrarna. Det gick bra, fast det gjorde väldigt on när man fick stearin på handen.

13.30 idag var det dags att klippa sig. Det blev en lugg men kan tyvärr inte lägga upp en bild för jag har fortfarande problem att ladda upp bilder av en konstig anledning? Jag blev nöjd med frisyren fast jag fick ''stayla'' om den innan Lucian på kvällen. Fast jag funderar på att köpa Oversize hårspännen så att man dras bort lite från luggen för ibland ser luggen bra ut och ibland inte. Jag har otur så att jag har en virvel mitt i luggen, så det som gäller är hårfön,hårspray,hårmouse, platttång. Och såklart skyddsspray! men annars så! :)

gotta go.

kram!♥

Kommentarer
Postat av: Linda <3

Jag tyckte om ditt hår!:) Du blev jätte söt/fiiin <333pözz

2008-12-12 @ 22:39:25
URL: http://lindaphil.blogg.se/
Postat av: Josefin<333

Hejsan det är josefin som bor i ditt gammla hus jag saknar dig jätte mycket och kan inte du koma till skolan asså med sabbe och hälsa på oss någon gång?? <3<3<3<3 saknar dug

2008-12-17 @ 21:20:21

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0