ångest

Hej! Igår hände saker ändå. Jag följde med Tom och Daniel hem till Martin där mycket trevliga människor var. Jag höll mig dock nykter och la mig runt två. Dagen har bestått av jobb och ligger just nu hemma i min säng hos pappa.   Kvällen ska spenderas med plugg och Glee. Vill borra ner mig helt idag. 
 
Jag känner mig inte alls på topp. Är i någon slags svacka då ingenting alls är bra. Jag behöver min pojkvän som är alldels för långt ifrån mig. Jag behöver skratta och ha kul med någon och framförallt - sluta tänka som jag gör. Det är inte bra. 
 
Och som svar till den kommentar jag fick angående mitt protein - jag kan ta ett inlägg och skriva om alla mina tillskott som jag tar! Kanske imorgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0