GÖRA OM

Hej! Just nu sitter jag ute och är barnvakt. Inte det roligaste men jag gör det ändå. För övrigt så städar jag mitt rum. Vill så gärna göra om i det. Vill ha det lite större, lite ljusare, lite nyare. Har dock ingen aning om hur jag ska göra. En sväng till Ikea skulle sitta fint så att jag kan införskaffa något att ställa alla skor på (i) men nu har jag inte riktigt råd eftersom det är dags för Alanya på fredag!! Ska bli så sjukt kul.

Här är bild på mina nya underkläder från Victoria Secret. De är riktigt snygga på, skulle jag lägga upp en bild när jag har dom på mig skulle det antagligen bli tredje världskriget så struntar i det. Dom kommer dock bli så sjukt snygga på i Turkiet och när jag är brun och fin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0