10 JUNI 2013

Hejsan! Idag är det måndag som många redan är medvetna om. Jag har haft en riktigt onödig skoldag men något positivt är hur som helst att jag klarade matten och får D i betyg.

Jag kom hem för cirka en timme sedan, har ätit lite lunch och sitter just nu och pluggar inför morgondagens prov. När får jag sommarlov egentligen tänker ni kanske? Jo på onsdag. Min klass måste vara den ända som har prov sista dagen när till och med alla böcker är inlämnade.

Idag ska för övrigt bara tråkiga saker göras, förutom att plugga så ska jag även tvätta en del kläder. Men är ju borta i två veckor sen så det behövs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0