trött

Hej! Jag sitter på bussen mot Uppsala och jobbet just nu. Jag är super trött och hoppas att tiden går fort ikväll. Idag är ingen dag jag vill jobba, jag föredrar faktiskt dagar där det är fint väder ute (även om jag missar solen). En dag som denna ska man ligga i sängen hela dagen, äta, kolla på film och äta igen.

Denna sallad (det var faktiskt sallad under alla nachos) åt jag igår till middag innan jag gick på bio tillsammans med Rebecca och mamma på O'learys. Den var super god men jag orkade tyvärr inte ens halva.. Vi såg The lone ranger på bio (med Johnny Depp) och det var jätte bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0